1. Czas dostawy
    Czas oczekiwania na wysyłkę produktu podany jest na karcie każdego produktu. Całkowity czas dostawy to suma czasu oczekiwania na wysyłkę oraz czasu dostarczenia przez wybranego przewoźnika (kurier, paczkomat).Czas dostawy przewoźników:

    • Kurier: W 95% przypadków dostawa w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od nadania; w pozostałych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 2 dni roboczych, a w okresach świątecznych do 3-4 dni.
    • Paczkomaty InPost: W 90% przypadków dostawa w ciągu 48 godzin (2 dni robocze) od nadania; w pozostałych przypadkach czas ten może wydłużyć się do 2 dni roboczych, a w okresach świątecznych do 3-4 dni.

    Uwaga: W przypadku produktów o dużych gabarytach dostawa do Paczkomatów InPost może być niemożliwa.

  2. Koszty dostawy
    Koszt dostawy każdego produktu podany jest na jego karcie. Jest on uzależniony od wybranego sposobu wysyłki oraz gabarytów produktu. Dowód zakupu zawiera wszystkie koszty przesyłki.
  3. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami
    Korzystamy z usług renomowanych kurierów, firm transportowych oraz lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie na czas i w nienaruszonym stanie.kurierzy funi.pl
  4. Monitorowanie przesyłek: Wszystkie nasze przesyłki są monitorowane – otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzić aktualny status dostawy.
  5. Kontakt przed dostawą
    Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas automatyczne powiadomienie e-mail z numerem przesyłki i nazwą przewoźnika. W przypadku dostaw realizowanych przez spedytorów, skontaktują się oni z Tobą telefonicznie lub SMS-owo 24 godziny przed planowaną dostawą, informując o przedziale czasowym doręczenia.Uwaga: Kurierzy nie są zobowiązani do wcześniejszego kontaktu telefonicznego przed dostawą. Zalecamy śledzenie przesyłki na stronie kuriera.
  6. Dostawa w wyznaczonych godzinach
    Obecnie nie oferujemy możliwości dostawy w godzinach wyznaczonych przez klienta.
  7. Czuwamy nad czasem dostawy
    • Meble spersonalizowane: Produkty takie jak stoliki z wyborem koloru, rozmiaru realizujemy na zamówienie, co może wydłużyć czas dostawy.
    • Meble dostępne w magazynie: Produkty takie jak kwietniki czy wazony zazwyczaj mamy na stanie, dzięki czemu ich realizacja jest krótsza.

    Jeśli masz pytania o dostępność towaru, skontaktuj się z nami: biuro@funi.pl.

  8. Odbiór osobisty
    Oferujemy możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Biurem Obsługi Klienta.Adres odbioru:
    Funi.pl
    ul. Tenisowa 58/1
    62-080 Sierosław

    W celu umówienia odbioru skontaktuj się z nami: biuro@funi.pl.

  9. Kontakt w sprawie dostawy
    Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, skontaktuj się z nami mailowo: biuro@funi.pl.